::..بـــــــــــــیقرار..::

دلبیقرارم تا قـــــرارم،قـــــرار «تو»باشد...

::..بـــــــــــــیقرار..::

دلبیقرارم تا قـــــرارم،قـــــرار «تو»باشد...

::..بـــــــــــــیقرار..::

به نام تو که اویی..
به نام تو می نویسم،که هستی از توست،از تو،باتو و به سوی تو...تویی که چه من باشم،چه نباشم،هستی و می خوانی مرا...عشق را آفریدی تا عشق جهان گیر شود. آنگاه،همه چیز می شود،تو،آنگاه که جهان عاشق شود.از تو،باتو و به سوی تو...

آخرین مطالب

  • ۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۱ دل

نویسندگان

کربلا

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ق.ظ


·٠•♥ الــــهـــی بـــالــحــســیــن.... ♥•٠·˙

ای کــه تـقـدیـــر مــرا امـشـب مقـــدر میکنی

داخــل پــرونـده ام یــک " کـــربلا " منـظور کن
۹۳/۰۵/۰۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
شوق دیدار

نظرات  (۳)

۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۵۶ بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


کـــــــــــــــــــــــــــــــاش
برای ما هم 
کاش
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۷ طنین باران
کربلا نرفته مرگ ندارد؛ خودش مرده...

اللهم الرزقنا حرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی