::..بـــــــــــــیقرار..::

دلبیقرارم تا قـــــرارم،قـــــرار «تو»باشد...

::..بـــــــــــــیقرار..::

دلبیقرارم تا قـــــرارم،قـــــرار «تو»باشد...

::..بـــــــــــــیقرار..::

به نام تو که اویی..
به نام تو می نویسم،که هستی از توست،از تو،باتو و به سوی تو...تویی که چه من باشم،چه نباشم،هستی و می خوانی مرا...عشق را آفریدی تا عشق جهان گیر شود. آنگاه،همه چیز می شود،تو،آنگاه که جهان عاشق شود.از تو،باتو و به سوی تو...

آخرین مطالب

  • ۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۱ دل

نویسندگان

دل

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱ ق.ظ

کـــــــــربلا..دلم را بردیـــ...؛پس خودم چه..دلم را می گویم؛یادتان که هست..؟آقا جان؟آن روز های خوبیش..خودت برشان گردان..سری به دلم بزن.

همان ویرانه را می گویم؛می دانی که...آبادش کن؛نگو نمیشود...پس این همه زاِئر در کربلایت چه می کنند؟


گفتی دل شکسته بهتره..

 گفتم شاید..

با دل بیا...

-شاید

راضی باش به رضایم...

-شاید

صبر کن...

-شاید

اما

غافل از اینکه جواب تمام شاید ها را گفتی باید..

گفتی فاصله ی تو همین است...

از شاید......... تا ...........بــــــــاید ..

راه بسیــــــــــــار است و.. .  .


شرمنده ام که دلم نیست لایق شما

اما؛گویند سر زدن به مریض سنت شماست...


                      

۹۲/۱۱/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
شوق دیدار

نظرات  (۵)

گردن بگیر بی سر و سامانی مرا.. .
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۰ اندیشه رها
گفتی بتو گر بگذرم از شوق بمیری
قربان سرت بگذر وبگذار بمیرم....
+++

باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش

یا حسین(ع)
بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
سلام
لینک شما به پیوندها اضافه شد
www.galam.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی